یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 21:54:08
 کنفرانس نیوز

كارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 منتشر شد.

كارنامه نتایج اولیه كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403
كارنامه نتایج اولیه كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتشار كارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 خبر داد.

به نقل از سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کنند و آن دسته از افرادی كه بر اساس محتوای كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی  و همچنین تكمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.
وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی روز جمعه 11 خرداد ماه منتشر می شود، افزود: این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است و به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را به دقت مطالعه کرده و با توجه به نتیجه اعلام شده از روز شنبه 12 خرداد ماه تا پایان روز چهارشنبه 16 خرداد ماه نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی حداكثر تا 100 كدرشته‌محل اقدام کنند.
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود، قبل از اقدام به تكمیل نهایی فرم انتخاب رشته خود اطلاعیه‌های منتشر شده، توضیحات و اطلاعات مربوط به محل تحصیل، نوع دوره، میزان شهریه و... همچنین اطلاعات مندرج در بخش پیوست‌های دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
دکتر پورعباس در مورد متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراكز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت كارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از روز شنبه 12 خرداد ماه به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون  دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و البته انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از كد دسترسی مندرج در كارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذكور انجام می‌پذیرد. 

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط کنفرانس نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید